5. фебруар 2011.

prahovo.blogspot.com

Када сам пре нешто више од годину дана започео блог, намера ми је била да то буде моја мала забава с времена на време и ништа више од тога. Крајем прошле године интензивирао сам ажурирање блога и од тог тренутка сам изненађен бројем посета.
Мени је као уреднику блога дата могућност да свакодневно пратим број посета, шта посетиоце највише занима, и да видим из којих делова света су посете. И управо то је разлог мог запрепашћења, јер посете су из Србије, Аустрије, Швајцарске, Немачке, Америке...
Te посете су за мене обавеза и ја ћу настојати да и даље уредно обавештавам о свему значајном што се дешава у Прахову.
Морам да признам да бих волео више ваших коментара, јер бих тада знао и шта ви мислите о неким темама. Али... и овако није лоше, знам да сте ту, и будите ту и даље јер следе нове занимљивости.......

ПОЗДРАВ!

Нема коментара:

Архива чланака