22. мај 2017.

ЈАВАШЛУК

У недељу 21. маја око подне одем на наш лепи стадион да погледам утакмице петлића и пионира "Дунава" против екипе "Национала" из Ниша. На трибинама неколико Праховљана и 30-ак Нишлија и Неготинаца, чија деца наступају за ФК "Дунав". Једна жена ми прилази и у поверењу пита:  
- Извините мало ми је непријатно....има ли овде јавног тоалета? 
- Мало сам затечен - рекох ја - мислим да има иза свлачионице, погледајте.
После утакмице отишао сам иза свлачионице и уверио се да гошћу из Ниша нисам слагао. Ве-це је заиста тамо,  али то није ве-це већ ругло и срамота. Истовремено приметим, испред свлачионице више нема јавне чесме, која је некада ту била.
Питам се: Где и како нпр. судијска тројка (као службена лица) користе тоалет, где након тога оперу руке?

На скупу грађана 6.11.2015.године јавно сам позвао Савет МЗ-це да уклони стари намештај и остало ругло које свакодневно "краси" ходник једног од најлепших Домова културе у Источној Србији и пада у очи свима који уђу у зграду,  корисницима услуга јединствене матичне службе из Самариновца, Радујевца и Прахова, гостима и сарадницима месне заједнице, члановима библиотеке и клуба пензионера, али слаба вајда. То ругло стоји ту годинама и шаље "лепу" поруку нашим гостима, али и нама самима како смо "добри домаћини"!  

Нема коментара:

Архива чланака