18. август 2015.

УЛЕТЕО АУТОМОБИЛОМ МЕЂУ ДЕЦУ ПА ПОБЕГАО

Језива сцена, попут оне у хорор филмовима одиграла се у Прахову синоћ око 23 сата, када је возач аутомобила при великој брзини изгубио контролу над возилом и ударио у ограду и притом улетео у групу деце.
„Стравичан призор...Да се најежиш. Шетао сам са друговима недалеко од центра села, а онда смо зачули звук аутомобила, односно турирање. Пуним гасом пролетео је близу нас а онда је изгубио контролу над возилом и улетео међу десетак детета која су кренула у вечерњу шетњу. Заледили смо се од страха, када смо видели децу на шофершајбни аутомобила. Све се брзо одиграло а возач је побегао са лица места. Притрчали смо у помоћ деци која су била уплакана и шокирана. Једна девојчица је лежала а ја сам само молио Бога да није теже повређена. Лакнуло ми је када сам видео да су деца лакше повређена а пука је случајност да при толикој брзини нико није страдао.“ – рекао је за EС портал, један од видно узнемирених очевидаца.
Како нам је речено, припадници МУП-а из Неготина нешто касније долазе на увиђај а истрага је току. Према информацијама којима још располажемо, несрећа се догодила недалеко од центра села на обали Дунава према О.Ш "Павле Илић - Вељко", а након несреће возач је побегао.
ЕastSide портал недавно је писао о проблемима у саобраћају широм Неготинске Крајине и казивао на проблеме који се најчешће догађају током лета. Ово је још једна у низу саобраћајних несрећа у Крајини, на сву срећу избегнут је трагичан исход. Деца су још увек у шоку, а и сам очевидац неколико пута нам је нагласио да после бесане ноћи још увек размишља о сцени која је могла бити кобна по групу деце која је кренула у безбрижну шетњу а доживела пакао.

EastSide.rs

Нема коментара:

Архива чланака